
Hyundai eesmärk on aastaks 2021 olla number üks Aasia autobränd Euroopas. Tootevaliku jõulise arendamisega, mis hõlmab digitaalseid ja arukaid teenuseid, loob Hyundai täiesti uudse kliendikogemuse ja meelitab uusi tarbijarühmi.
Hyundai i-seeria
i-mudelid on Hyundai brändi põhituumikuks ning muudavad uusima turvavarustuse ja ühenduvusvõimalused kõigile kättesaadavaks.
Hyundai Eco-mudelid
Hyundai tõi teedele laia valiku alternatiivse energiaallikaga autosid, andes klientidele vabaduse valida nende vajadustele vastav parim lahendus. Hyundai plaanib 2025. aastaks 18 elektrilist mudelit. Samal ajal kui mõned tootjad loovad alles elektriautode kontseptsioone, võidab Hyundai auhindu reaalsete tootmismudelite eest.
Hyundai SUV-mudelid
Santa Fe oli 2001. aastal Hyundai tugevate linnamaasturite esimene mudel. Hyundai on oma usaldusväärsust Euroopas tõestanud, müües igal aastal üle 1,5 miljoni linnamaasturi. Hyundai linnamaasturite Tucsoni ja Santa Fe kõrvale lisandus 2018. aastal KONA.
Hyundai N ja motosport
2014. aastal sisenes Hyundai autospordimaailma ja autoralli MM-ile (WRC) ning jõudis kiiresti nimekirja tippu. WRC-kogemus pani aluse Hyundai N-i kõige jõulisemale seeriale – i30 N ja i30 Fastback N. Sel aastal saavad kliendid valida dünaamilise uue spetsifikatsiooni koos motospordist mõjutatud detailidega sees ja väljas – N Line’i mudelite seast.